Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Kurier Inpost) już od 250,00 zł.
Zapisz się do naszego Newslettera
Promocje
Ozdoby 3D - Bass
Ozdoby 3D - Bass
5,99 zł 2,99 zł
szt.
Żele kolorowe klasyczne 5 ml - Bass
Żele kolorowe klasyczne 5 ml - Bass
24,99 zł 19,99 zł
szt.
Brokat drobnoziarnisty - Bass
Brokat drobnoziarnisty - Bass
14,99 zł 11,99 zł
szt.
Farbka akrylowa - Bass
Farbka akrylowa - Bass
11,99 zł 4,99 zł
szt.
Wymiana Zwroty Reklamacje

WYMIANA TOWARU

1. Klient może dokonać wymiany towaru zakupionego w sklepie PAZNOKCIOWY.pl w ciągu 365 dni od daty odebrania przesyłki.

2. Sklep gwarantuje przeprowadzenie procesu wymiany pod warunkiem dostępności wskazanego produktu w ofercie.

3. Produkt może zostać wymieniony na ten sam model w innym kolorze lub rozmiarze, a także na inny, aktualnie dostępny produkt w tej samej cenie.

4. W celu ułatwienia realizacji procesu wymiany zalecane jest skorzystanie z formularza >>> pobierz formularz tutaj.

5. Towar jest odsyłany przez Klienta na własny koszt w dowolny sposób. Sklep odsyła wymieniony towar na koszt klienta. Klienci będący subskrybentami naszego Newslettera nie ponoszą kosztów odesłania wymienianego towaru przez Sklep Do Newslettera możesz zapisać się na stronie głównej Sklepu lub tutaj >>> Zapisz się do Newslettera!

6. Przesyłka musi być zapakowana oraz zabezpieczona w sposób chroniący przed uszkodzeniem w czasie transportu, w stanie umożliwiającym jej prawidłowy przewóz.

7. W przypadku gdy towar na który miała zostać dokonana wymiana nie jest już dostępny w ofercie, obsługa Sklepu nawiąże kontakt z Klientem w celu ustalenia szczegółów wymiany.

8. Towary posiadające indywidualne cechy określone przez klienta (np.:produkty na zamówienie, produkty z logo klienta, z własnym nadrukiem, wszystkie produkty nietypowe nie występujące w ofercie Sklepu) nie podlegają prawu wymiany. 

9. Towar odeślij wraz z formularzem wymiany na adres: PAZNOKCIOWY.pl, ul. Zdrojowa 7, 84-207 Bojano.

 

Odstąpienie od umowy - masz na to 365 dni

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@paznokciowy.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: PAZNOKCIOWY.pl, ul. Zdrojowa 7, 84-207 Bojano, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dniAle nie w naszym sklepie! Tutaj masz aż ROK (365 dni) na zwrot zakupionych produktów. Bez żadnych pytań z naszej strony.

Bieg 365-dniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Pisząc oświadczenie, możesz skorzystać z naszego wzoru >>> pobierz formularz tutaj.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: reklamacje@paznokciowy.pl lub drogą pocztową na adres ul. Zdrojowa 7, 84-207 Bojano. W celu ułatwienia realizacji procesu reklamacyjnego zalecane jest skorzystanie z formularza >>> pobierz formularz tutaj.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: PAZNOKCIOWY.pl, ul. Zdrojowa 7, 84-207 Bojano

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl